A rendszer rövid ismertetése
Akadálymenetesített változat
A SMARTMASTER rendszer egy modulokból felépülő adatbázis alapú online facility management szoftver (webes alkalmazás), mely alkalmas vagyonkezelők, épületüzemeltetők, pénzintézetek, önkormányzatok, kis és középvállalkozások elektronikus dokumentumkezelésére, ingatlanok üzemeltetésére, hibabejelentések kezelésére, belső kommunikációra (hírlevél és fórum), közüemi mérőórák fogyasztásainak rögzítésére, ismétlődő feladatok kezelésére, készletek nyilvántartására, rendelések lebonyolítására, projektkezelésre és a napi működéssel kapcsolatos egyedi nyilvántartások vezetésére. A rendszer fejlesztésénél elsődleges szempont volt az egyszerű kezelhetőség, felhasználóbarát felület, számítógépekre és okos telefonokra való optimalizálás, illetve a gyors és hatékony ügyintézési folyamatok alkalmazása. A különböző területek felelősei egyedileg beállíthatók a jogosultsági rendszer használatával (ügyintézők, karbantartók, középvezetők, facility managerek, felsővezetők és projekt managerek).
A rendszer használatának nagy előnye a teljeskörű integráltság, mely a földrajzilag távol eső egységek működését segíti az interneten keresztül. A különböző modulokba rögzített adatok minden esetben adatbázisokba kerülnek, melyek garantálják a gyors rögzítést és lekérdezést, illetve a közös törzsadatok csökkentik az adminisztrációra szánt időt. Az alkalmazásban elérhető 11 db üzleti modul (üzemeltetés, service, óraállás, dokumentum, feladatkezelő, dosszié, rendelés, kifizetés, készlet, fórum és hírlevél modulok) és 5 db törzsadat modul (partnerek, felhasználók, lokációk, szolgáltatók és berendezések). A SMARTMASTER rendszert bérleti konstrukcióban kínáljuk az Ügyfeleink részére. A bérleti konstrukcióból adódóan nincs több százezer forint szervervásárlási és üzemeltetési költség, illetve speciális szoftver és licence díjak. A szolgáltatási díjunk tartalmazza a szoftver használatát és a futtatáshoz szükséges szerver kapacitást.
A lentiekben részletesen ismertetjük a modulok működését, a feltöltött képernyőképeken bemutatjuk a modulok menüpontjait, illetve letöltheti és elolvashatja a részletes felhasználói kézikönyveket. Köszönjük, hogy időt szakít az alkalmazásunk megismerésére, mely használata a jövőbeni munkáját nagymértékben megkönnyítheti. További kérdések esetén kollégáink szívesen állnak rendelkezésére a kapcsolati űrlap kitöltését, illetve közvetlen telefonos megkeresés esetén.
Kiknek és mire ajánljuk a szoftverünket?
A lentiekben összeírtuk, hogy kiknek és milyen célra ajánljuk az online épületüzemeltetési rendszerünket ...
Épületüzemeltetőknek: Akik a rendszer segítségével kezelni tudják a lokációkból érkező hibabejelentéseket, ütemezik és dokumentálják a karbantartási feladatokat, illetve nyilván tartják a közüzemi mérőórák fogyasztásait
Önkormányzatoknak: Akik a rendszer segítségével kezelni tudják az egységekből érkező hibabejelentéseket, ütemezik és dokumentálják a karbantartási feladatokat, illetve nyilván tartják a közüzemi mérőórák fogyasztásait
Saját ingatlanok bérbeadóinak: Akik a rendszer segítségével kezelni tudják az egységekből érkező hibabejelentéseket, ütemezik és dokumentálják a karbantartási feladatokat, illetve nyilván tartják a közüzemi mérőórák fogyasztásait
Épületgépész vállalkozásoknak: Akik az alkalmazás segítségével ütemezik és nyilván tartják a partnereik részére végzett karbantartási feladatokat, illetve online rögzíteni tudják az eseti meghibásodások ügyfél bejelentéseit
Gyártó és termelő üzemeknek: Akik az alkalmazás segítségével ütemezik és nyilván tartják a saját termelő gépeiken és bernedezéseken végzett karbantartási feladatokat, illetve rögzíteni tudják az eseti meghibásodásokat
Pénzintézeteknek: Akik a rendszer segítségével kezelni tudják az egységekből érkező hibabejelentéseket, ütemezik és dokumentálják a karbantartási feladatokat, illetve nyilván tartják a közüzemi mérőórák fogyasztásait
Egyházaknak: Akik a rendszer segítségével kezelni tudják az egységekből érkező hibabejelentéseket, ütemezik és dokumentálják a karbantartási feladatokat, illetve nyilván tartják a közüzemi mérőórák fogyasztásait
Tűzvédelemmel foglalkozó vállalkozásoknak: Akik az alkalmazás segítségével ütemezik és nyilván tartják a partnereik részére végzett karbantartási feladatokat, illetve online rögzíteni tudják az eseti meghibásodások ügyfél bejelentéseit
Vagyonvédelemmel vállalkozásoknak: Akik az alkalmazás segítségével ütemezik és nyilván tartják a partnereik részére végzett karbantartási feladatokat, illetve online rögzíteni tudják az eseti meghibásodások ügyfél bejelentéseit
ONLINE DEMO
A lenti gombok segítségével az alkalmazás belépési oldalára léphet. A próbaverzióban az egyszerűbb belépés érdekében előre beállításra kerültek a felhasználói nevek és a jelszavak annak megfelelően, hogy hibabejelentő vagy karbantartó felhasználóként szeretné kipróbálni az alkalmazást. A belépést követően elérheti az összes törzsadat modult (felhasználók, partnerek, lokációk, berendezések és szolgáltatók), illetve a 11 db üzleti modulból 6 db-ot (service, feladatkezelő, dokumentum, dosszié, óraállás és hírlevél).
* Hibabejelentő felhasználóként bejelento@smartmaster.hu felhasználói névvel és a smart jelszóval lépteti be a rendszer.
** Karbantartó felhasználóként karbantarto@smartmaster.hu felhasználói névvel és a smart jelszóval lépteti be a rendszer.
SZOLGÁLTATÁS CSOMAGJAINK
A SMARTMASTER rendszert bérleti konstrukcióban kínáljuk az Ügyfeleink részére. A szolgáltatási díjunk tartalmazza a szoftver használatát és a futtatáshoz szükséges szerver kapacitást. Válasszon standard szoftver csomagjaink közül, vagy kérjen EGYEDI árajánlatot az Ön igényeire szabva. Az áraink nettó havidíjak és egy éves határozott idejű szerződéskötés esetén érvényesek. Megrendelésük esetén 30 napos pénz visszafizetési garanciát biztosítunk.
KAPCSOLAT
Kérdéseivel és észrevételeivel az alábbi elérhetőségeken léphet velünk kapcsolatba.
Noire Consulting Kft
H-1183 Budapest, Üllői ut 454. B50
Cégjegyzékszám: 01-09-976458
Adószám: 23749562-2-43
Értékesítés: +36 (70) 319-7843 *
Fejlesztés: +36 (70) 311-1996
Fax: +36 24 657-295
13+1 érv amiért megéri használni a
SMARTMASTER online épületüzemeltetési rendszert ...
1. Az üzemeltetési költségek mérséklése mellet javul a szolgáltatási minőség,
2. Hatékonyabb erőforrás kihasználás,
3. Teljes körű dokumentálás és folyamat orientált feladatkezelés, akár papírmentesen,
4. Beruházási döntések támogatása,
5. Felhasználóbarát felület, egyszerű kezelhetőség, beszédes menürendszer,
6. Jogosultsági rendszerből adódóan nincs zavaró adattartalom,
7. Gyors listakészítések, adatszűrési és keresési lehetőségekkel, exportálási lehetőség EXCEL formátumban,
8. Automatikus e-mail értesítések minden feladatról, minden érintettnek,
9. Okos telefonokhoz optimalizált felhasználói felület,
10. 30 napos pénz visszafizetési és megelégedettségi garancia,
11. Kedvező ár és üzemeltetési költségek, havidíjas szolgáltatásként,
12. A rendszert üzemeltetési szakemberek fejlesztették, informatikusok és programozók bevonásával,
13. Bonyolult nagyvállalati rendszerek előnyeit kínálja az egyszerű használat mellett,
14. Magas szintű biztonsági eszközök, megbízható adattárolás és szerverpark.
Miért jó a SMARTMASTER felhőszolgáltatás?
Az alapvető pozitív tulajdonságok, mint a platform független kialakítás, az interneten keresztüli 0-24 órás elérhetőség és a böngészőben való futtatási lehetőségén túl a felhasználók mentesülnek a nagy összegű hardver és szoftver beszerzési költségektől, illetve a felhőszolgáltatás igénybevételével csökkennek az informatikai rendszerek üzemeltetési és működtetési költségei (energiafogyasztás, rendszerkarbantartás, bérköltségek, stb).
A felhasználóknak csak a ténylegesen igény vett szolgáltatásokért kell fizetniük. Az elérhető rendszerteljesítmény a felhasználói igényeknek megfelelően folyamatosan bővíthető. A szervereken lévő professzionális tűzfalak, vírusvédelmi szoftverek és az automatikus biztonsági mentések alkalmazása nagymértékben javítja a működési biztonságot és csökkenti az adatvesztések esélyét ...
TOVÁBBI INFORMÁCIÓK
Az ügyfélkeresések során alkalmazott kifejezések: online épületüzemeltetés, online ingatlanüzemeltetés, online létesítménygazdálkodás, online facility management, facility management szoftver, épületüzemeltetési szoftver, ingatlanüzemeltetési szoftver, létesítménygazdálkodási szoftver, épület karbantartés, online karbantartás, karbantartás management, smart fm, smartmaster, online-szoftver, CAFM, FM rendszer, CLOUD-FM, épületüzemeltetés, létesítménygazdálkodás, moduláris felépítés, platform független, műszaki üzemeltetés